13 września 2016

Wstęp

Cześć. :)

Jeśli to czytasz, zapewne czujesz się inna/y niż wszyscy. Boisz się rzeczy, które dla innych są normalne bądź przyjemne? Przerażają Cię proste codzienne rzeczy przez co odpychasz od siebie wszystkich aby nie zostać wyśmianym? Ludzie Cię nie lubią, uważając za odmieńca?
Nie przejmuj się! Też taka jestem. :)
Od dziecka traktowana jak nikt. Spychana na margines, nie brana pod uwagę, nie lubiana, wyśmiewana a czasami nawet bita. Za co? Za to, że jestem "inna". Za to, że przerażają mnie rzeczy, które dla innych są codziennością.

Ten blog, powstaje z myślą właśnie o Tobie. Dlaczego? Abyś nie czuł się inny. Byś nie pozwolił, żeby inni Ci to wmawiali. Jesteś taki sam! Masz prawo do tego samego! Do miłości, szacunku, przyjaźni, znajomych, do życia. Nie możesz czuć się gorszy dlatego, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudność bądź wywołują w Tobie strach.

Napisz w komentarzu (anonimowo lub nie) co jest Twoją fobią, strachem, co powoduje w Tobie strach, panikę a na pewno poruszę ten temat w kolejnych postach. Razem będziemy walczyć o lepsze jutro, wyższą samoocenę i zwalczenie strachu.

Mam nadzieję, że tym krótkim postem dałam Ci odrobinę nadziei.
Zapraszam do obserwowania bloga i komentowania. Pamiętajcie! Razem możemy wszystko.

2 komentarze:

  1. Boję się, że nie wystarczę mojemu chłopakowi. Jesteśmy razem ponad 2 lata, ale od jakiegoś czasu jest inny. Nie reaguje na moje słowa, wierzy bardziej w plotki niż we mnie. Wiem, że mnie kocha, ale coś się popsuło, a sama tego nie naprawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komentarz :)
      W następnym wpisie na pewno się tym zajmę.Sprawdzaj codziennie bloga, pojawi się niedługo.

      Usuń